zondag 8 september 2013

Broek

Eindelijk weer een blogpost van mij. Het is de laatste tijd erg druk geweest en ik kwam amper aan naaien toe. Een poosje geleden was ik al met deze broek begonnen, maar hij bleef maar liggen. Gisteren was de bruiloft waarvoor ik deze jurkjes maakte. Ik kreeg er veel leuke complimentjes op, zodat ik gelijk weer zin had om te gaan naaien.

Deze broek wilde ik als eerste afmaken. Het patroon is uit een Knipmode van vorig jaar. Ik had hem ook al eerder gemaakt, maar toen was hij veel te groot. Ik heb nu dus 2 maten kleiner uitgehaald en nu is de pasvorm een stuk beter.
De stof had ik vorig najaar op het stoffenspektakel gekocht. Het is een soort stretch-katoen. Bij nader inzien vind ik het niet een hele fijne stof, maar ja ik wilde die broek toch afmaken. Verder weet ik in ieder geval nu dat de pasvorm goed is in deze maat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...