vrijdag 13 december 2013

Ritstasje ontvangen

Gisteren zat er een leuk pakketje bij de post, namelijk een ritstasje van Stipjes en Datjes.
Het is een ritstasje uit het boek Zo Geknipt van leuke uiltjes stof.
En er zaten ook allemaal leuke dingetjes in:
- lintjes
- ritsen
- knoopjes
- belletjes
- strikjes
- sleutelhangerringen
- borduurgaren
- een hanger in de vorm van een hartje
- speldjes voor Noor
Dankjewel, Stipjes en Datjes!!


Inmiddels heb ik zelf nog een etuitje gemaakt voor Stijn. Het is een leuk en makkelijk projectje voor je restjes stof en ook wel leuk als cadeautje met kleurpotloden erbij of iets dergelijks. Er gaan er nog wel meer volgen verwacht ik. 
Ik gebruikte dus weer restjes stof. Voor de buitenkant pakte ik deze super leuke werkauto katoen, die ik een keer van een medeblogster heb gehad en voor de binnenkant een restje streepjeskatoen, want echt precies genoeg was. 

2 opmerkingen:

  1. Ah mooi dat het binnen is! Gelijk nog een etui gemaakt zie ik, leuk. Ik wil er ook meer gaan maken. Het is eigenlijk toch niet zo moeilijk en inderdaad een leuk kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Je ritstasje ontvangen hoor. Zie mijn blog.

    Bedankt voor zoveel moois. Ben er echt heel blij mee en gewoon beetje stil van.
    Dankjewel.

    Lieve groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...