zondag 26 januari 2014

DIY-slinger

Laatst was ik bij de Action en zag ik het volgende pakketje liggen. Stijn is bijna jarig, dus dat komt mooi uit dacht ik. 

Ik had nog niet niet eerder een DIY-pakket gekocht, maar het is eigenlijk super makkelijk. Alles is al voorgedrukt en je hoeft het alleen maar uit te knippen. Stijn hielp me met knippen en de slingers bij elkaar zoeken.

Er zaten ook allerlei plaatjes bij om op de slingers te appliceren. Volgens de beschrijving hoefde je die alleen maar met een recht steek vast te zetten, maar ik heb ze er opgeplakt met vliesofix en daarna met een korte zigzagsteek vast gestikt. 
Verder waren de vlaggetjes niet allemaal even recht, dus aan het eind heb ik ze allemaal gelijk geknipt. 

In totaal zijn er 12 vlaggetjes en is de slinger zo'n 3 meter lang geworden.
 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...