zaterdag 15 maart 2014

Weekly Pin Project #2

Voor mijn tweede pin project gebruikte ik een pin van mijn receptenbord; namelijk deze pin van deze site.

Sinds een aantal maanden hebben we een groenteabonnement en dat bevalt heel goed. Er zitten vaak ook vergeten/bijzondere groentesoorten in. Zo hebben we bijvoorbeeld ontdekt dat bijvoorbeeld savooiekool erg lekker is.

Zo zat er deze week een knolselderij bij. Die gebruik ik wel eens, maar voor in de erwtensoep en het was afgelopen week nu niet echt erwtensoep-weer. Ik zocht dus op pinterest naar een ander recept met knolselderij en vond en dit recept voor een knolselderij-gehakttaart.

Het was makkelijk recept. Er hoefde niks voorgebakken of voorgekookt te worden. De knolselderij moest eigenlijk geraspt worden, maar die hakte ik fijn, zodat de stukjes net wat groter waren dan met raspen. Daardoor had de taart een lekkere bite.


Uit de oven zag de taart er niet meer zo mooi uit als ervoor, maar gelukkig was hij wel erg lekker.

Ik maakte er een salade bij van veldsla (ook van het groenteabonnement) en wat restjes (feta, komkommer en zongedroogde tomaatjes). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...