zondag 6 april 2014

Weekly Pin Project #5

Met het lekkere weer van afgelopen week, werd het weer tijd voor ijsjes. Ik wel ijsjes vormpjes, maar kwam nooit veel verder dan bevroren diksap. Tijd dus om Pinterest af te speuren voor ijsjes recepten. Ik vond er genoeg, waaronder deze pin van deze site

Super makkelijk om te maken; griekse yoghurt mengen met lemon curd, bakjes vullen, een paar uur in de vriezer en dan.....


 .... smullen maar!

Ze zijn goedgekeurd door de kinderen en zelf vonden we ze ook heerlijk fris. Zeker voor herhalen vatbaar dus. 

Gisteren kwamen ook de stofjes binnen die ik had gewonnen bij de give-away van Bolletjeseend en ze zijn echt mooi. Ik weet nog niet helemaal wat het allemaal gaat worden; de oranje waarschijnlijk een SHVDZ-jurkje voor Noor en de blaadjes stof een overhemdje voor Stijn. Voor de rest weet ik het nog niet, maar ik ben er in ieder geval super blij mee.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...